کفسابی و سنگسابی

مقالات کفسابی و سنگسابی ، نماشویی ، نانوساب و سایر خدمات ساختمانی

کفسابی و سنگسابی

مقالات کفسابی و سنگسابی ، نماشویی ، نانوساب و سایر خدمات ساختمانی

نکاتی در مورد تمیز کردن سنگ مرمر

تمیز کردن سنگ مرمر خیلی کار دشواری نیست فقط کافیست از پاک کننده هایی استفاده کنید که ملایم هستند و آسیبی به این سنگ ها وارد نمی کند. در ادامه چند نکته که در خصوص سنگ مرمر و راه های تمیز کردن آن است را ارائه کرده ایم.

تمیز کردن سنگ مرمر

برای تمیز کردن سنگ مرمر در آغاز باید با استفاده از یک پارچه گرد و غبارهایی که بر روی آن وجود دارد را تمیز کنید. پس از این که گرد و غبار را از روی سطوح برداشتید باید از آب ولرم و پودر صابون برای تمیز کردن آن به کار ببرید.

به هیچ عنوان از اسیدها برای تمیز کردن و شست و شوی سنگ مرمر به کار نبرید زیرا  باعث آسیب رسیدن به این سنگ ها می شود.

آسان ترین راهی که می توان این سطوح را تمیز کرد

استفاده از پارچه ای است که نمدار شده است.

علاوه بر این می توان ...

ادامه مقاله در : https://kafsabi20.com/cleaning-marble/

استفاده از پولیش برای ایجاد درخشندگی بیشتر سنگ

استفاده از پولیش سنگ

پولیش سنگ در واقع به ماده ای اطلاق می شود که می تواند براقیت از دست رفته سنگ ها را به آن ها بازگرداند. امروزه سنگ ها کاربرد بسیار زیادی در منازل پیدا کرده اند و همین مساله موجب می شود افراد توجه ویژه ای به آن ها داشته باشند و برای براق و تمیز نگه داشتن این سنگ ها اقدامات بسیاری را انجام دهند. برخی از سنگ ها زمانی که چندین سال مورد استفاده قرار می گیرند درخشندگی و براق بودن اولیه خود را از دست می دهند که با استفاده از پولیش سنگ می توان این المان را به آن ها بازگرداند.

در خصوص استفاده از پولیش سنگ بهتر است این کار را به افرادی که در این زمینه دوره دیده و از تخصص کافی برخوردار هستند واگذار کنید تا هم براقیت سنگ بیشتر شود و هم حفره های میکروسکوپیک ایجاد شده بر روی سنگ به طور کامل از بین بروند و سنگ موجود در منزل زیبایی و درخشندگی اولیه خود را بازیابد و در برابر آب هم همچون سدی محکم عمل نماید.

ادامه مقاله در : https://kafsabi20.com/use-polished-stone/


راپل چیست ؟

حتما تا کنون در فیلم ها یا به صورت واقعی مشاهده کرده اید که پلیس یا یگان ویژه برای پایین آمدن از یک ساختمان برای عملیات با کمک یک طناب پایین می آیند. شاید تا چند سال پیش استفاده از این روش خیلی رایج نبود و کسی اطلاعاتی در مورد آن نداشت و فقط در فیلم ها از آن استفاده میشد اما امروزه استفاده از آن در دیگر صنعت ها بخصوص برای کارگرانی که میخواهند در ارتفاع کار کنند رایج شده است. به این روش کار راپل میگویند.

ادامه مقاله در : https://kafsabi20.com/what-is-rappel/


راپل

تمیز کردن کاشی های شیشه ای و لعاب دار

زمانی که کاشی ای جرم می گیرد و قصد تمیز کردن کاشی های شیشه ای و لعاب دار را دارید باید بدانید که تمیز کردن آن با سختی انجام می شود، چون باید مراقب بود تا آسیبی از طریق شوینده های شیمیایی به آن ها وارد نشود. کاشی های گوناگون روش های مختلفی برای تمیز کردن دارند که ما در ادامه تمیز کردن دو نوع از کاشی ها را ارائه کرده ایم.


ادامه مقاله در : https://kafsabi20.com/cleaning-glazed-and-glazed-tiles/


کفسابی کف سفید



بهترین شرکت کفسابی

امروزه کفسابی و سنگسابی به عنوان شغل های لوکس محسوب میشوند. اجرای آنها هزینه های بالایی را در بر دارد در عوض تاثیر بسیار زیادی در زیبایی محیط میگذارد اما مواردی است که باید بعد از اتمام کفسابی به آنها دقت کرد تا مانع از بین رفتن سنگ و کم شدن کیفیت آن به مرور زمان شوید. بعد از کفسابی به دلیل شفافیت و کیفیت بالای سنگ به طور ناخودآگاه چشم و ذهن هر بیننده ای به سمت آن جلب میشود پس برای حفظ این کیفیت و شفافیت باید به نکات زیر توجه کرد:

از شستن سنگ ها با مواد شیمیایی و اسیدی پرهیز کنید، همچنین از جوهرنمک و وایتکس نباید در شستشوی سنگ استفاده کرد زیرا باعث رساندن آسب جدی به سنگ میشود، رنگ و کیفیت آن را پایین می آورد و باعث جذب کثیفی و جرم میشود.

توصیه ما این است که برای شست و شوی سنگ ها بعد از کفسابی از مقداری مخلوط آب و ریکای معمولی استفاده کنید این عمل را ماهی دوبار تکرار کنید زیرا با ساب زنی سنگ و برداشتن یک لایه نازک از آن سنگ به بالاترین سطح کیفیت خود میرسد و با رعایت نکات ذکر شده تا مدت طولانی حالت خود را حفظ میکند.

 

به مرور زمان سنگ دچار کاهش کیفیت میشود و این یک امر طبیعی است دلیل آن ساختار سنگ میباشد. نکته جالب این است که میتوان با برداشتن یک لایه سه میلی متری از سنگ آن را به کیفیت اولیه رساند.

اگر سطح سنگ دچار ایراد جزئی یا کثیفی شود کفساب با استفاده از فرچه آن را برطرف خواهد کرد و سنگ را شستشو میکند اما اگر پستی و بلندی یا کثیفی روی سنگ زیاد باشد باید کفسابی و سنگسابی کامل روی آن اجرا شود. به دلیل آگاهی پایین مردم استباهات مختلفی صورت میگیرد و اغلب آنها راه حل پاک کردن لکه ها را جوهرنمک میدانند در صورتی که جوهرنمک باعث رسوب در سنگ میشود.

سنگسابی زیر مجموعه کفسابی

یکی از بحث های ابهام دار در کفسابی بحث اصطلاح کفسابی در این شغل میباشد طوری که برای اکثر افرادی که برای اولین بار با این حرفه آشنا میشوند این سوال پیش می آید چرا به کفسابی، سنگسابی نیز میگویند و یا تفاوت این دو اصطلاح در چیست؟

در واقع سنگسابی زیر مجموعه ای از کفسابی است. زمانی که در ساختمانی کف ساختمان را سنگ هایی نظیر مرمریت، تراورتن، گرانیت کار شده باشد به صیقل کردن، لایه برداری و پرداخت سنگ سنگسابی میگویند در حالی که کفسابی برای همه ی موارد از جمله بتن، موزاییک، سرامیک و انواع سنگ کاربرد دارد.

کفسابی20 ، ارائه بهترین خدمات کفسابی با تضمین کیفیت و مناسب ترین قیمت 09127348158